1. Taldearen curriculum txosteneko irakurketaren elkarjartzea eta gelan komentatutakoa.
3 teoria:
- Teorikoa: Estrategiak ikasleak edukiak ulertzeko, metodoogia, baliabide esko zailtasunak dituzten ikasleekin.
- Praktikoa: Ekintzei, egiteari, ... garrantzi handia ematen zaie.
- Kritikoa: Irakasleak irakasteko orduan teoria bat izan behar du kontuan. Irakastea autokritikoa da eta hausnarketari garrantzi handia ematen dio. Kontuan eduki behar dira egoera sozio-ekonomikoak.
- Teoria bakoitzetik kurrikulum mota bat atera, denak desberdinak.
- Kurrikuluma ez da soilik mugatzen ikaslearen ikaste prozesuari, baizik eta ikaslea eta ikaste prozesua inguratzen duen testuinguruan ere oinarritzen da.
- Testuliburuak ez dira moldatzen ikasle guztientzako, irakaslea izan behar da hau moldatzen duena eta jarduerak moldatzen duena ikasleentzako.
Zehaztapen maila:
- Egokitzapena: Ikasleak behar bereziak baditu, kurrikulum desberdin bat aplikatu beharko zaio.
- Taldearenak edo pertsona batekoa izan daiteke. Horretarako ikastetxeko proiektuan oinarritu behar gara. Hona emen zehaztapen maila desberinak:
- Klaseko programazioa
- Ikastetxeko programazioa
- Dekretua (Hazi Berri)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina