2016(e)ko martxoaren 1(a), asteartea

TEORIA CURRICULARRAK ETA CURRICULUM MAILAK

1. Taldearen curriculum txosteneko irakurketaren elkarjartzea eta gelan komentatutakoa.


3 teoria:
  1. Teorikoa: Estrategiak ikasleak edukiak ulertzeko, metodoogia, baliabide esko zailtasunak dituzten ikasleekin.
  2. Praktikoa: Ekintzei, egiteari, ... garrantzi handia ematen zaie. 
  3. Kritikoa: Irakasleak irakasteko orduan teoria bat izan behar du kontuan. Irakastea autokritikoa da eta hausnarketari garrantzi handia ematen dio. Kontuan eduki behar dira egoera sozio-ekonomikoak. 
- Teoria bakoitzetik kurrikulum mota bat atera, denak desberdinak. 
- Kurrikuluma ez da soilik mugatzen ikaslearen ikaste prozesuari, baizik eta ikaslea eta ikaste prozesua inguratzen duen testuinguruan ere oinarritzen da. 
- Testuliburuak ez dira moldatzen ikasle guztientzako, irakaslea izan behar da hau moldatzen duena eta jarduerak moldatzen duena ikasleentzako. 

Zehaztapen maila:
- Egokitzapena: Ikasleak behar bereziak baditu, kurrikulum desberdin bat aplikatu beharko zaio. 
- Taldearenak edo pertsona batekoa izan daiteke. Horretarako ikastetxeko proiektuan oinarritu behar gara. Hona emen zehaztapen maila desberinak:
  1. Klaseko programazioa
  2. Ikastetxeko programazioa
  3. Dekretua (Hazi Berri)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina