TXOKOETAN OINARRITUTAKO METODOLOGIA. HAUR HEZKUNTZA.
-
Zer dakizu txokoetan oinarritutako
metodologiaz?
Gela txoko desberdinetan banatzen dela eta hauetako bakoitzean gauza
desberdin bat lantzen dela. Haurrak txoko batetik bestera txandaka aldatzen
joaten dijoaz. Egunero egiten den metodologia bat da eta errutina batean
bihurtzen doa. Ikasketa desberdinak modu ludiko batean gauzatzeko aukera ematen
du.
-
Zer falta zaizu ikasteko?
Arlo berdinak gauzatzen dira urtearen zehar? Zeren arabera erabakitzen da
txoko baten edukia? Taldeen osaketari begira, zein izango litzateke haur kopuru
aproposa?
-
Zeintzuk dira atera dituzun ideia edo
ikaskuntza nagusiak?
Txokoak antolatzeko modu desberdinak daudela, denak arlo berdina landuz
baino jarduera desberdinekin. Haurra libreki aukeratzen du txokoa.
BEGOÑAREN IKASTOLA
Txokoetako zirkulazioa:
-
Txoko
desberdinak gela bakoitzean
-
Bakoitzean
aspektu desberdinak lantzen dira eta maila desberdinetako zailatasunak ematen
dira.
-
Gelatik
libreki sartu eta atera egiten dira txoko deberdinetara joateko y haiek nahi
duten jarduerak aukeratzen dituzte.
PROIEKTUEN ETA TXOKOEN EZBERDINTASUNAK ETA ATZEKOTASUNAK:
Ezberdintasunak:
-
Proiektuetan
taldea ez da banatzen
-
Txokoak
libreagoak dira
-
Proiektuak
gidatuak izaten dira
-
Txokoetan
espazioa aurretik definituta
-
Txokoetan
materiala mugatua
-
Proiektuan
hezitzailea gidari lan handiagoa egiten du
Antzekotasunak:
-
Arlo
ezberdiak lantzen dira
-
Denbora
mugatua dute
-
Aurretikan
programatutako jarduerak izaten dira
-
Ikaslearen
papera aktiboa eta haien ekintzen protaginista
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina